گردش كار بيماران
KBDI Secretary Desk.jpg برای راحتی در پذیرش و انجام ویزیت و درمان بیمارانء مراحل زیر برای هر بیمار پیاده خواهد شد: 
الف- پذیرش:
پس از تعیین وقت قبلی، در ابتدای ورودتان، ابتدا منشی کلینیک خانم رحمانی پذیرای شما خواهد بود. او از شما سؤالاتی در خصوص سن، علت مراجعه، آدرس های تماس پستی، تلفنی و الکترونیک و ..... را خواهد پرسید تا این اطلاعات را در کامپیوتر وارد نماید. توجه فرمایید که در اختیار داشتن کد ملی الزامی است. این کار باعث می شود تماس با شما در شرایط کنسل شدن، تغییر ساعت و در اختیار گذاردن سایر اطلاعات ضروری با مسئولیت انجام پذیرد.
ب- اخذ سوابق پزشکی و تکمیل پرونده های الکترونیک:
پس از انجام امور مربوط به پذیرش، شما به اطاق مخصوص این کار که با دیوار شیشه ای جدا شده است، راهنمایی خواهید شد. توسط  همکار خانم که مسئول تکمیل پرونده پزشکی الکترونیک شما می باشد، سؤالاتی در خصوص سوابق پزشکی شما اعم از مدارک پزشکی یا سوابق دارویی یا بیماری های قبلی و دیگر سؤالات مرتبط از شما پرسیده خواهد شد. مدارک پزشکی شما بصورت معمول اسکن شده و در پرونده الکترونیک شما قرار می گیرد.
بدیهی است ممکن است انجام این کار برای تمامی مدارک مقدور نباشد و لذا در مرحله اخذ سوابق پزشکی، پزشک مسئول آن دسته از مدارک شما را که لازم است در پرونده شما ثبت گردد مشخص نموده تا امور مربوط به نگهداری الکترونیک آنها انجام گیرد.
ج- معاینه و ویزیت اصلی:
پس از تکمیل پرونده منشی کلینیک شما را طبق زمان تعیین شده به یکی از دو مطب اصلی راهنمایی خواهد کرد. در هر دو اطاق معاینه دکتر کاویانی شما را معاینه خواهد کرد و این کار(وجود دو اطاق معاینه) برای تسریع کار بیماران انجام می شود. در نهایت پزشک معالج مدارک شما را بررسی نموده و معاینات لازم برای شما را انجام خواهد داد. چنانچه نیاز به نمونه برداری سوزنی و یا اقدامات سرپایی دیگر وجود داشته باشد این کار در همین زمان و توسط پزشک معالجتان انجام خواهد شد.
پس از تدوین طرح درمان راهنمایی لازم برای ادامه امور تشخیصی و درمانی شما انجام خواهد شد.